Πολιτική επιστροφής

Στο Store10, προσπαθούμε να έχουμε τους πελάτες μας απόλυτα ικανοποιημένους με τις υπηρεσίες που τους προσφέρουμε. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με κάποια από τις υπηρεσίες μας ή πιστεύετε ότι είναι δεν δουλέυει σωστά ή / και αισθάνεστε απογοητευμένοι, τότε υποβάλετε ένα αίτημα υποστήριξης (με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) για να αναφέρετε το πρόβλημά σας και η ομάδα μας θα σας βοηθήσει το συντομότερο δυνατό.

Δεν θα προσφέρονται επιστροφές / επιστροφές χρημάτων, εκτός εάν το προϊόν/υπηρεσία που έχετε αγοράσει είναι:

  • Εντελώς μη λειτουργικό.
  • Και έχετε ανοίξει ένα αίτημα υποστήριξης στο Helpdesk μας, αλλά δεν λάβατε καμία απάντηση σε 48 ώρες (μόνο εργάσιμες ημέρες).
  • Και / ή η κύρια περιγραφή του προϊόντος ήταν εντελώς παραπλανητική.

- τότε έχετε την επιλογή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφή χρημάτων στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Έχετε αλλάξει γνώμη για μια αγορά / συνδρομή.
  • Τα προϊόντα αγοράστηκαν από τον υπάλληλό σας ή τον τρόφιμο χρησιμοποιώντας τον τρόπο πληρωμής σας στον οποίο είχε νόμιμη πρόσβαση.
  • Έχουν περάσει περισσότερες από 15 ημέρες από την αγορά σας και μάλιστα δεν δημιουργήσατε κανένα αίτημα υποστήριξης.
  • Οι ανανεώσεις ή οι αναβαθμίσεις υπηρεσιών δεν είναι κατάλληλες για επιστροφή χρημάτων

Το Store10 προσφέρει πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων εντός 15 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που το μέλος πραγματοποιεί την πληρωμή. Σε αυτήν την περίπτωση, το Store10 έχει το δικαίωμα να υποβάλει ερωτήσεις για την επιστροφή χρημάτων και επίσης έχουμε το δικαίωμα να ΜΗΝ προσφέρουμε την επιστροφή χρημάτων, εάν το θεωρούμε λογικό.